فرهنگ سازان

رهبر انقلاب : استقلال یک ملت فقط با استقلال فرهنگى تأمین مى‏شود.

فرهنگ سازان

رهبر انقلاب : استقلال یک ملت فقط با استقلال فرهنگى تأمین مى‏شود.

فرهنگ سازان


بَقِیَّةُ اللَّهِ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ

آخرین نظرات

چند جمله زیبا از شهید چمران

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲ ب.ظ

  • جملات شهید چمران

    از خدا پروا کنید ؛
    تا پر. وا کنید !

    می گویند تقوا از تخصص لازم تر است، آ نرا می پذیرم، اما می گویم: آنکس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی تقواست.

    آنان که به من بدی کردند ، مرا هشیار کردند
    آنان که از من انتقاد کردند ، به من راه و رسم زندگی آموختند
     آنان که به من بی اعتنایی کردند ، به من صبر وتحمل آموختند
    آنان که به من خوبی کردند ، به من مهر و وفا ودوستی آموختند
     پس خدایا :
     به همه ی آنانی که باعث تعالی دنیوی واخروی من شدند ،
    خیر ونیکی دنیا وآخرت عطا بفرما .

    خدایا محتاجم نکن که تهمت به کسی بزنم ، زیرا تهمت خیانت ظالمانه ای است.

    خدایا هدایتم کن ، زیرا میدانم که گمراهی چه بلای خطرناکی است.
    خدایا هدایتم کن که ظلم نکنم ، زیرا میدانم که ظلم چه گناه نابخشودنی است.

    #شهیدچمران #چمران_آسمانی #چمرانمردخدا#چمرانیسم 
    #جملات_ناب #جملات 
    #جملات_بزرگان #جملات_مشاهیر
  • روحش شاد و یادش گرامی باد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۱
hosein dehghan

نظرات  (۱)

۲۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۳۱ ابوالفضل سجادی

سلام خوبین؟

وبلاگتون عالیه

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی