فرهنگ سازان

رهبر انقلاب : استقلال یک ملت فقط با استقلال فرهنگى تأمین مى‏شود.

فرهنگ سازان

رهبر انقلاب : استقلال یک ملت فقط با استقلال فرهنگى تأمین مى‏شود.

فرهنگ سازان


بَقِیَّةُ اللَّهِ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ

آخرین نظرات

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

واقعا این سعودی ها پررویی و بی شرمی رو به نهایت خودش رسوندند یمن رو بمباران میکنند و کودکان و زنانش رو به خاک و خون میکشند و زیر ساخت هاش رو نابود میکنند به این بهانه که منصور هادی رییس جمهور موقت سابق باید برگرده ((عبد ربه منصور هادی رییس معاون علی عبد الله صالح)) و دوران دیکتاتوریش دوباره شروع بشه جالب اینجاست که سازمان ملل و امریکا هم در اقدامی خائنانه و کثیف از رژیم سعودی با تمام توان حمایت میکنند و این رژیم رو با بمب های MOAB و تسلیحات دیگه و جنگنده های F15 و ... مجهز میکنن و با این وجود باز هم خیلی ها امریکا رو دارای دموکراسی میدونن !!!

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۸
hosein dehghan

کاریکاتور خواب مسلمانان و بیداری دشمنانشان

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ق.ظ

خیلی عجیب و جالبه تقریبا هر جا که مسلمانان دوازده امامی وجود دارند نفت هم هست البته این حرف من نیست بلکه حرف نوام چامسکی فیلسوف و نظریه پرداز امریکاییه اما خب حس کردم حرف خیلی  جالبیه درست انگار خدا نفت رو مثل شیر مادر برای دوازده امامیا قرار داده چون اکثر نفت جهان در مناطق خلیج فارس و عراق و شرق عربستان (قطیف) هست . حتی ما دوازده امامی ها نمیدونیم که اکثر جمعیت ثابت عربستان یا همون حجاز (عربستان اسم بدیه که بر مبنای نژاد پرستی عرب انتخواب شده و بهتره از اسم قدیمی حجاز برای ان استفاده کرد) دوازده امامی هستند البته این اکثریت همیشه در اون کشور نادیده گرفته میشند و نفت که هیچی حق رای و ... هم ندارند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۱
hosein dehghan

کاریکاتور پشت پرده آل سعود نجس

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۲ ق.ظ

این همه بمب گزاری در عراق و سوریه و یمن و پاکستان شاید تا الان ملیونها نفر بر اثر این بمب گزاری ها و عملیات های تروریستی وهابیت کشته شده باشند یا اینهمه جنگ افروزی پس کی میخوایم بیدار شیم و وهابیت رو به عنوان یکی از دشمنان درجه یک خودمون به حساب بیاریم و یه کاری بکنیم همین الان که دارم اینا رو مینویسم حداقل سه کشور سوریه یمن و عراق از دست این وهابیای نجس داره از بین میره نمیدونم کی میخوایم یه مقدار متوجه خطر این وهابیت بشیم و تو فیلم های سینمایی و آثار هنریمون از وهابیت و صهیونیسم حرف بزنیم و هنرمندانه تفکرات و اعمال تروریستی اونها رو به همه نشون بدیم ؟ البته با این فیلم سازایی که ما داریم شاید همون نسازیم بهتر باشه .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۲
hosein dehghan

حقیقت داعش

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۴ ق.ظ

با توجه به اینکه بسیاری از مردم جهان و حتی خود ما مسلمانان متوجه عمق خباثت گروه های تروریستی مثل داعش و القاعده و ... نیستیم و به گونه ای انها را مسلمانان جاهل میدانیم و حواسمان نیست که آنها اصلا مسلمان نیستند و توسط اسراییل و دستگاههای جاسوسی برای خراب کردن چهره اسلام ساخته شده اند سعی کردم چهره حقیقی داعش را به تصویر بکشم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۵۴
hosein dehghan

کاریکاتور جنگ یمن

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۷ ق.ظ

با توجه به فرموده رهبری که احتمال پیروزی عربستان در جنگ یمن زیر صفر است سعی کردم در این رابطه کاریکاتوری طراحی کنم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۷
hosein dehghan