فرهنگ سازان

رهبر انقلاب : استقلال یک ملت فقط با استقلال فرهنگى تأمین مى‏شود.

فرهنگ سازان

رهبر انقلاب : استقلال یک ملت فقط با استقلال فرهنگى تأمین مى‏شود.

فرهنگ سازان


بَقِیَّةُ اللَّهِ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ

آخرین نظرات

روحانی : هر روز بخشی از دیوار تحریم‌ها می‌ریزد !!!

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۵۵ ب.ظ

حسن روحانی گفت: وقتی مذاکرات روزانه‌ را می‌خوانم می‌بینم هر روز بخشی از دیوار تحریم‌ها می‌ریزد؛ ما می‌خواهیم با بلدوزر دیوار را برداریم اما بعضی‌ها می‌گویند با فرغون برداریم!!!

حسن روحانی امروز (22 اردیبهشت 1400) در جلسه هیأت دولت با اشاره در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت:

روحانی گفت: خدا لعنت کند آنهایی را که تندروی را در جهان اسلام راه انداختند؛ انصافا جمهوری اسلامی در حمایت از فلسطین دارد تنها می شود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در نشست هیئت دولت گفت: نتوانستم متوجه بشوم که بعضی‌ها در‌ این ۸ سال چه می‌گویند! تحریم یعنی ظلم مستقیم به فقیرترین افراد جامعه، حق مردم را خوردن. تحریم معنی‌اش این است که برای وارد کردن کالای مورد نیاز ۲۰درصد اضافه‌تر می‌دهیم؛ بعضی‌ها کک‌شان هم نمی‌گزد!

روحانی تصریح کرد: در جنگیم و گلوله‌باران است؛ گوش‌هایتان را گرفته‌اید؟ هر کس یک لحظه برداشتن تحریم‌ها را به تاخیر بیندازد، گناه نابخشودنی انجام داده است.

**ما می‌خواهیم با بلدوزر دیوار را برداریم اما بعضی‌ها می‌گویند با فرغون برداریم**

وی خاطرنشان کرد: امروز صبر و مقاومت سه سال و نیم را در وین می‌بینیم. وقتی مذاکرات روزانه‌ را می‌خوانم می‌بینم هر روز بخشی از دیوار تحریم‌ها می‌ریزد؛ ما می‌خواهیم با بلدوزر دیوار را برداریم اما بعضی‌ها می‌گویند با فرغون برداریم!!!

 آخرین دقایق هم ما وظیفه داریم که به مردم خدمت کنیم یازده مرداد برای ما مثل روزهای اولیه شهریور سال 92 است و فرقی ندارد!!!

روحانی افزود: از وزیران و مدیران خواهش می‌کنم شما را با فحاشی و تهمت خسته نکنند یک روزی همه اینها معلوم می شود و من هیچ تردیدی ندارم و در تاریخ آینده روشن خواهد شد که آدم هایی که جهاد کردند تلاششان نادیده گرفته نخواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۲
hosein dehghan

نظرات  (۱)

۲۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۳۵ ابوالفضل سجادی

صفحه ی 

درباره ی من 

رو ویرایش کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی