فرهنگ سازان

رهبر انقلاب : استقلال یک ملت فقط با استقلال فرهنگى تأمین مى‏شود.

فرهنگ سازان

رهبر انقلاب : استقلال یک ملت فقط با استقلال فرهنگى تأمین مى‏شود.

فرهنگ سازان


بَقِیَّةُ اللَّهِ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ

آخرین نظرات

رئیس‌جمهور اوکراین، پیرو فرقه هدونیسم است و اعتقاد دارد برای رسیدن به قدرت و لذت، می‌توان به هر نوع فساد اخلاقی و مالی دست زد که اسناد مفاسد مالی پاندورا و تولید ده‌ها اثر مستهجن و آزادسازی ماریجوانا، قمار و روسپی‌گری، نمونه‌هایی از آن است.

زلنسکی در حال اجرای کنسرت کمدی مستهجن

گروهی که زلنسکی با انها شروع به همکاری کرد یک تیم کمدین بود که از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳ روی اجراهای کمدی تمرکز داشت و مکرر در مسکو و کشورهای تجزیه شده از شوروی سابق برنامه اجرا کرد. در سال ۲۰۰۳ کوارتال ۹۵ تولیدات تلویزیونی خود را آغاز کرد و با کانال تلویزیونی ۱+۱ اوکراین وارد همکاری شد. در سال ۲۰۰۵ این تیم همکاری خود با کانال اینتر [۴] اوکراین آغاز کرد.

پوستر فیلم عشق در شهر بزرگ

داستان فیلم، از این قرار است که این افراد، در یک میهمانی، در پی یک رویداد، توان برقراری رابطه جنسی را از دست می دهند و در سراسر فیلم تلاش می کنند تا این توانایی را باز پس بگیرند و در نهایت متوجه می شوند که در صورت برقراری یک رابطه عشقی، می توانند رابطه جنسی برقرار کنند.

«هدونیسم» یک مکتب فلسفی است که رسیدن به کمال لذت و شادی جستن را هدف و ارزش غایی و مهم ترین پیشه انسان تعریف می کند. هدونیسم برگرفته از واژه یونانی «هدونی» به معنای «شهوت» است. از نظر پیروان این مکتب، انجام هر کاری که انسان را به کسب لذت و رسیدن به اوج شادی رهنمون می شود، بلامانع است. بر همین اساس تمام شخصیت های این فیلم از جمله زلنسکی در رویدادها و اتفاقات این فیلم دست به رفتارهای غیراخلاقی فراوان می زنند. برای مثال آرتم، راهنمای توریست های روس و متأهل است اما روابط غیرمشروع فراوانی با زنان مختلف برقرار می کند. این فیلم، شهوت رانی را در قالب تلاشی برای رسیدن به عشق حقیقی توجیه می کند.

 

ولودیمیر زلنسکی در یکی از سکانس های فیلم !!!

منابع 

خبرگزاری فارس       ساعد نیوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۳۰
hosein dehghan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی